22/7-09 Vart tog sommaren vägen?

Blir ju ledsen, Petter sa igår att detta är typ den sämsta sommaren i Chicago på flera årtionden, den är ju kul att man lyckas pricka in den värsta vintern och den sämsta sommaren, aja, kanske har tur med något annat :)

Morgonen var ganska intressant, mycket omsomnande. Vaknade först vid 5 av himla fåglar, i med öronproppar och på med filt, vart lite kallt. Sen vid 8 hör jag något som låter som att någon bankar på dörren, mycket riktigt, Dianne, mormorn, hade låst ute sig själv, haha. Stackarn hade stått där i 15 min och bankat.

Somnade om och vaknade sen vid 10 av att hunden började skälla, brukar betyda att han vill gå ut så tänkte att jag får väl gå upp då, gick en 30 min med honom, dusch på det och sen satte jag mig nere med datorn. Cole kollade på Aliens VS Predator, inte min typ av film precis så jag passade!

Dianne kom tillbaka, hon hade varit och shoppat och var helt till sig, hon skulle på dejt, så hon ville ha smakråd till vad hon kunde ha på sig. Fick träffa hennes dejt oxå, han kom och hämtade henne. Dianne fnittrade som en liten flicka, riktigt kul var det.

Aaron kom hem vid typ tre, han och Cole åkte iväg upp för att hämta Carson. Jag parkerade mig i sängen och pratade med Niklas och så. Sen käkade jag "middag" peanutbutter och jelly sandwish, har fått dille på de nu. Sen stack jag ut och sprang en timma, kändes bra.
Duschade igen och åkte ner till bibblan och lämnade tillbaka och lånade filmer. Bestämde mig för Saw 4 men ändrade mig ganska snabbt och tog Final Destination 3 istället. Var helt okej, himla massa splashande och blod hela tiden, nasty.

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0