23/7-09 A great final

En ganska trökig dag avslutades kanon bra, men kommer till det. Vaknade som vanligt av vår käre lille dörrvakt, Snickers, oklart vad han ville, men jag tog i allafall ut honom.
Carson var uttråkad och ville ha någon att leka med så hon ringde konstant då hon sprang från hus till hus i princip.

Åkte med Hailey till poolen vid 12, gjorde en lite matsäck till henne, hon tyckte det var ganska pinsamt men det struntar jag i. Jag och Cole gjorde inte så mycket, tog en liten cykeltur till posten för att posta lite kort och brev till vissa utvalda.
Lekte med lite lego, eller jag gjorde, sen gick han till Zac en stund.

De kom tillbaka efter någon timma och var här, jag gjorde lite mac'n'cheese till dem, de åt ett helt paket, jösses!
Satt vid datorn och chattade lite granna och fixade bilder till cd-skiva, blir rätt mäckigt för min datorn vill av någon anledning inte bränan skivor, inte läsa heller :@

Cyklade till parken och sprang runt lite, ended up på en snurr grej, var riktigt kul, Cole skrattade så han nästan ramlade av, ögonen gick i kors när han slutade snurra, jag testade med i typ 2 sekunder sen trodde jag att jag skulle spy, usch!
Hem och gjorde lite middag, Tina special, potatis, korv, lök och ägg, typ som pytt i panna, mycket gott.

Sen cyklade vi till en annan park, Zac följde med. Carson har ingen cykel, eller ingen luft i däcken, så jag tog henne i en sån där cykelvagn, gick bra, tur att tjejen är liten ;)

That's my babygirl! :)

Var i parken en halvtimma eller så, sen blev det mörkt. Hem och Tina kom hem. Pojkarna höll till i källaren, vi flickor kollade på en chicflic, What a girl wants, rätt bra. Kändes himla mysigt, nästan som det gjorde förut, så jag är glad nu :)

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0