24/7-09 GLAD

Idag är det en månad sen min underbara familj kom till mig, jösses, tiden går fort. Hade ni frågat mig igår så hade jag bara velat hem, men idag känns allt annorlunda, mår riktigt bra nu!! Äntligen!! :)

Vaknade av att någon bankade gärnet på ytterdörren, vem var det om inte Dianne, hon skulle in och hämta sin kläder som hon lämnade kvar här då hon åkte på sin dejt.
Tjötade lite med henne, kul är hon, och tjöta kan hon, som alla kvinnor i detta land ;)

Gick ut med hunden och sen fixade jag frukost till alla barnen, oatmeal till Carson och våfflor till pojkarna. Sen duschade jag och satte mig med datorn där nere.
Pratade lite med mamma och pappa en kortis innan de skulle ner till Hedins på kaffe, bjudit dit sig själva, så kan man göra!

Carson åkte med Hailey boating och Cole och Zac stack hem till Zac så jag blev själv, gött. Tina kom hem, hon gick och lade sig, jobbat hela morgonen och hade kalas ont i knäna stackarn. Jag var så tyst jag kunde = satt vi datorn och fixade med att bränna skivor med bilder.

Cyklade till bibblan och skrev ut alla recept till min kokbok/album som jag skall göra i avskeds present till familjen, kommer bli toppen :)
Svängde förbi Jewels och köpte ingredienser till ananaspaj som jag gjorde med hjälp av Cole, han hade kul med att snacka med Totte oxå.

Lovisa kom och hämtade mig vid 19 så åkte vi till Vernon Hills för att träffa Anna på Starbucks, återförenades äntligen efter typ en månad med massa besök och tjosan. Var mycket trevligt och jag var åter hackkycklingen, något jag väl bara får vänja mig vid antar jag ;)
Regnade massa när vi åkte hem, äckligt, men vi hade mysigt ändå. Har saknat min Lovisa!!

Väl hemma så fick jag höra att Cole inte alls ville åka till Florida med Tina och Carson, himla bortskämda unge. Tina var ju inte allt för glad på honom, så jag försökte övertyga honom men han var svår. Blir nu att han ska åka till en kompis istället. Jag ska släppa av Carson och Tina på flygplatsen och sen Cole hos kompisen, så jag är barnfri OCH har bil hela helgen, sweeeet! :D gillar!!

Som sagt, mår himla bra nu och känner för tillfället inte alls för att åka hem, hoppas att det fortsätter så här, har längtat efter denna dagen såå länge, den som väntar på något gott väntar aldrig för länge!!

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0