25/7-09 11 månader i USA, Nietiawa!! ;)

Lördagen började tidigt, upp klockan 6.10 efter bara 4 timmars sömn, blir så ibland. Skulle köra Carson och Tina till flygplatsen för att på så vis kunna låna Tinas bil över helgen.
Var en idiot påvägen dit som inte kunde välja vilken fil han skulle ligga i så Tina visade tydligt att hon skulle ligga i den vänstra rakt-fram-filen. Då vevar killen ner sin ruta och typ hutter mot oss, vi fattade ingenting, liksom det var ju hans som gjorde fel, sen var det het diskussion hela vägen sen, rätt kul.

Hem därifrån och var hemma vid 8 eller nått, satte mig i soffan med Cole och kollade på Bedtimes Stories, riktigt söt film, skön morgonsysselsättning. Sen körde jag honom till en kompis där han skulle sova. Tog 12an tillbaka och svängde in på Walmart och shoppade loss på spets trosor så nu har jag alla regnbåges färger i princip, kanon kul :)

Hem och stack ut och sprang, ganska varmt men det blåste lite så det gick bra. Gjorde lite lunch och sen kom Katie vid halv tre och så satt vi ute och snackade lite och åt av min ananaspaj.
Sen var det bara att byta om till finklänningen och åka till Lovisa på BBQ, hon jobbade så vi fick passa ungar i källaren, men det var ganska rogivande, jag var inte så himla pigg ändå så. Men god mat var det och god efterrätt.


Min snygga vän, "Jennie du kommer inte få något normalt kort på mig", citat Lovisa

Lek i källaren..

En riktig djurvän..

Lovisa fick hjälpa en lite dum och intrasslad hund...

Hem till mig eftersom huset var tomt, Aaron var ute och roade sig. Vi målade naglarna och kollade på en löjlig dejtingserie, Daisy nått.
Pratade och flummade i sängen till typ 2, övertrötta, ja!

puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0