26/7-09 Chinatown

Vaknade av att Aaron kom ner och tog ut hunden, tänkte bara hur glad jag är som bor på övervåningen, där hör man ju inte alla små rörelser som folk gör.
Hoppade upp efter en liten stund så Ida var påväg. Gjorde iordning oss och käkade. Pratade lite med Aaron om hans gårdag, han var ute med sin båt tillsammans med typ 1500 andra båtar, nått man gör varje år, galet.

Ida kom och vi stack upp till Gurnee och handlade lite granna, jag hittade ÄNTLIGEN min klänning till bröllopet, haft lite panik över det så det var skönt. Prutade till och med för haken fattades *stolt*.
Vandrade in på America Eagle oxå och köpte ett par baggy jeans och ett linne, gör nöjd.

Vi körde värsta omvägen och lite vilse påvägen hem till Petter så vi blev lite sena men det gick bra. Handlade lunch på Subway och tuffade iväg ner mot Chinatown, jag, Lovisa, Ida, Petter och Totte.
Chinatown var coolt, som alla andra Chinatowns så var det 1000 restauranger, affärer med alldeles för mycket saker så man kan inte se allt och äklig lukt, usch, vände ju sig i magen på en.

Gick runt där, lyssnade på en tant på en marknade som sjöng någon kinesisk berättelse, lät för jävligt, ursäkta men det gjorde det, vi skrattade, men det var tydligen bra för det blev jubel efteråt...
Lovisa köpte sig en väska, sen tänkte vi att vi skulle rädda några små sköldpaddor som några barn sålde men vi gjorde aldrig det...

Efter ganska mycket om och med så gick vi till en park, Petter och Ida orkade gå och köpa mat till oss, vi andra slappade, helt slut. Käkade i en lekpark där innan vi gick tillbaka till bilen, då började det spöregna.
Hem och provade mina nya kläder tll mina vita converse, såå himla snyggt, kan inte vänta tills jag får ha på mig det, för varmt nu.
Sen provade jag min klänning med, kan inte vänta tills jag får ha den heller :)


Linne, $6.95 (Rea) American Eagle
Byxor, $19.95 (Rea) American Eagle
T-shirt, graits, kostat $19.95

Var bara tvungen, diggar mina skor....

 Hittade den, min lilla söta...redo för bröllop, höga eller låga skor?


puss och kram

30 dagar kvar!!

Kommentarer
Postat av: Amanda

Naw, men vad du shoppat! Ja vill med! Haha!! Önskar att ja spenderat mer tid på det stället! Hehe. Fina saker du inhandlat! :D Klart att du skall ha höga skor, lite klack iaf... Blir "finare" då, eller dt e vad ja tycker. Ha dt bra! Puss puss

2009-07-27 @ 19:30:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0