27/7-09 Mormor ♥


Min kära mormor, saknar dig massor! Kan inte fatta att du är borta, kommer nog aldrig göra det heller....♥

Idag för precis ett år sen gick min kära mormor bort i cancer. Jag och Sophia var påväg upp till Stockholm för att fixa mitt visum. När vi kom fram så ringde pappa och berättade. Tiden går himla fort, kan inte fatta att det redan är ett år sedan. Lika ofattbart att jag inte varit i Sverige på snart ett år och att jag snart ska trampa svensk mark igen...

Dagen startade klockan 9.15, trött men pallrade mig upp då jag var tvungen att städa innan Carson och Tina skulle bli upplockade. Tog ut hunden i vanlig ordning, men idag var han knäpp. När vi skulle korsa vägen, inte så trafikerad och vi hade grön gubbe men ändå, kom på sen att det måste ju sett hur kul ut som helst. Han fick i allafall för sig att han skulle dra sig på baken MITT i vägen, jag fattade inte vad han gjorde först, kände bara att det blev himla mycket motstånd, pinsamt men kunde ändå inte låta bli att le lite.

Städade och duschade. Stack iväg och hämtade Carson och Tina vid 12.30, de hade haft det kanon bra i Florida, vart på nöjespark, åkt båt och sett delfiner precis vid båten och så. Nu har de fått för sig att åka till Australien i början av augusti, får se hur det blir med det...

Snackade med mamma och pappa i en timma när jag kom hem, var mysigt, visade mina kläder och så, mamma tyckte klänningen var kanonfin, så det var ju kul :)
Pratade lite med Niklas oxå tills Carson ville åka till poolen för att träffa Hailey, bara det att när vi väl kom fram så mötte vi Hailey så vi fick vända och åka hem, så kom Hailey över.

Kollade på lite film, fixade med min kokbok/fotoalbum och slappade. Åt middag, slappade lite till och sen stack jag ut och sprang en timma, gött. Vet dock inte hur många småkryp jag svalde ;)
Snackade lite med Carrosen oxå på msn och en kortis på Skype, jisses, hon är hemma nästa vecka, helt galet ju, kommer bli tomt här i USA, tur att jag följer efter henne snart...

Puss och kram

Kommentarer
Postat av: Leila

Hej Jennie!

Tänk vad tiden går fort,jag lunchade med din mamma i fredags och vi hade så mycket att prata om. Jag har sett bilderna från er resa när din familj var över,kanonfin familj och fina bilder.

Snart har ni gjort erat år, vilken grej och att ni bara gjorde det. Tycker att ni (du & Sanna) varit så grymt duktiga som fixade det. Ha det bra. Kram

2009-07-28 @ 20:21:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0