28/7-09 4 more to go!

Idag är det fyra fjuttiga veckor kvar tills jag åter igen åker tillbaka till lilla Sverige. Kan inte fatta att detta snart är slut, att jag snart spenderat ett HELT år på amerikansk mark, helt själv!!

Har inte gjort mycket idag, gick ut med hunden. Stekte lite pannkakor,  med vaniljsocker i som Lovisa har :) Pratade killar med Dianne, rätt kul ändå. Sen skulle hon åka och shoppa för hon hade råkat färga alla sina vita kläder, rosa, inte bra.
Carson var inte hemma och Cole hade Zac över så jag gjorde bara lite mat till dem och sen fanns jag mest tillgänlig, det vill säga, pysslade lite i huset och satt på msn.

Hade velat gå till poolen med mr Cole kunde inte hitta sin plånbok så det fick vara. Aaron kom hem vid fyra. Tog Cole på gitarrlektion och så.
Snackade lite med den nya dansken som ska komma till Petters familj, himla trevligt. Pratade oxå med världens bästa kusin, Ellinor. Hon fick mig att börja gråta och drömma om min anländning till Landvetter om 4 veckor, hon var bara hur söt som helst, se här!

Käkade lite mat och åkte till biblioteket med Cole för att låna lite filmer, blev en del, kollade på två av dem, Without a paddle och You, me and Dupree. Bra filmer båda två.



Without a paddle - trailer!


Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0