29/7-09 Grounded!

Carson har utegångsförbud och Cole är inte hemma....
Vi sitter vid varsin dator jag och hon, har varit ute och solat lite, men sjutton var varmt det var, fick gå in och svalka mig lite, ibland är AC ganska bra! :)

Glömde skriva ett litet kul citat som Cole och Tina stod för i måndags. Vi åt kyckling och alla satt ner, utom jag, för det fanns inte tillräckligt med stolar ;) i allafall, amerikaner är inte mycket för kniv, de äter helst bara med gaffel. Jag åt dock med kniv för att kycklingen var ganska svårskuren, Aaron satt tappert med sin gaffel ett tag innan han tog sig an kniven. Cole ville oxå försöka och tog en vanlig bordskniv som jag använde.

Hörde inte riktigt konversationen förutom när Cole säger, "But Jennie made it look so easy" då säger Tina, "Well, Jennie knows how to cut her food". Lite kul ändå att en 11 åring inte kan skära lite kyckling ;)

Idag skall nog jag och Lovisa på lite bio eller nått, får se vad vi hittar på, är sugen på The Proposal, måste få min lön oxå. Mycket som ska göras!!

Puss och kram so long!!

Kommentarer
Postat av: alex

varför hade han utergångsförbud?

2009-07-30 @ 01:38:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0