29/7-09 Notion!

Carson hade som sagt utegångsförbud, för att hon åkte rip-stick på parkeringen vid tågstationen,  så dagen var inte så underhållande.

Lyckades bränna pekfingret och tummen när jag skulle ta ut Carson chicken nuggets-tallrik ur micron, det gjorde fruktansvärt ont, fortfarande. Ogillar tallrikar som ska bli varma i micron :@

När Aaron kom hem vid fyra så gick jag upp och snackade lite med Niklas och gjorde mest ingenting. Vid fem satte mamma Jennie igång och göra middag, svenskt, mumsigt och alldeles alldeles underbart, vi snackar såklart svenska köttbullar, mos och sås.
Det blev himla gott och vi tog alla två gånger :) Sen kom Lovisa, vi snackade lite i min walk-in om vad jag ska slänga och så när jag åker hem, hon är inte mycket för att slänga så mina 5 saker som jag tänkt slänga krympte till 4 :)

Åkte till Deer Park där hon köpte lite body lotion på Bath&Body Works, sen drog vi hem till Petter och umgicks med honom och Ida.
Jag lärde mig nästan att åka rip-stick, har inte fattat hur man gör, men Ida var en bra lärare, tack! :) Riktigt kul var det så i mon ska jag sno Carsons och öva lite mer :)

Vi käkade lite popcorn och satt och pratade om allt och inget, mycket mysigt. Lovisa var mest intresserad i hundvalpen Max som dock inte var så intresserad av henne :)
Sen körde vi hem Ida och åkte och köpte naglack till Lovisa, blev lite mer saker, bra att ha! :)

 
Kings of leon - Notion

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0