30/7-09 Working 9-20...

Uppe tidigt idag för att vara Jennie, kl 9 redan. Ut med hunden i vanlig ordning, lite extra lång för de var inte så varmt idag.
Satt och slappade på rummet till typ 11, kollade klart på Pretty Woman.

Gjorde inte så mycket, ungarna var okej mestadels. Carson hade fortfarande utegångsförbud så vi var inne hela dagen. Vi stängde in varandra i en stor resväska, jag knöt fast Carson med rep, gjorde det så bra att hon inte kom loss :)
Cole typ spydde, var mest slem, han hade klagat på att han hade ont i halsen och rätt som det var så hostade han som en galning, böjer sig fram och "spyr" på heltäckningsmattan, mums!
Jennie satte på sig de rosa gummihandskarna och massa medel och torkade, fy, kommer spy själv om jag någonsin måste torka upp människospya, urk!!


Mina ungar är normala...

Carson har lite problem, jag var stolt! :)
Cole, 11 år. Tyckte att jag skulle köra runt med honom i väskan,
det ville jag med, men man får ju tänka på eventuella konsekvenser,
inte så himla kul att göra sönder den liksom ...så det blev nej! :)

Gjorde bratwurst och waffelfries till middag, hade tänkt grilla men vågade inte, gillar inte gasolgrillar, känns som de ska sprängas. Men det smakade gott som stekta oxå. Kollade lite på Click, sen började det spöregna, helt galet, men det tog slut på typ 5 min, weird!

Tina kom hem vid halv åtta, då snörade jag på mig springskorna och gick ut och sprang i typ en timma, gick superbra, lite knak i knäna bara.
Nu sitter jag och kollar på Final Destionation 2 med Cole, kollat 10 minuter och det är redan himla blodigt, men dem är ganska bra, har ju sett de andra två så.

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0