8/7-09 Sista dagen med gänget :(

Upp och sprang på morgonen, fick med oss pappa idag oxå. Käkade dunderfrukost igen, blev äckligt mätt. Packade och gick till Forever 21 för Julia skulle köpa nått.
Checkade ut och skulle åka och kolla in Lincoln Park men det regnade och mamma var sådär på att gå runt där, hon var nervös inför resan hem så vi bestämde oss för att åka mot O'hare, vilket betydde att jag fick ta farväl av dem :(

Kramade om Julia och Sophia i bilen och mamma och pappa på gatan utanför Union Station. Kändes inte så jobbigt, med tanke på att det bara är typ 6 veckor tills jag få se dem igen så, klart det var lite jobbigt men okej.

Off the go...
Bye Bye Family :(


Vandrade runt och väntade på tåg som skulle ta mig till Anna. Var hos henne vid 3, åkte hem till henne och  bara slappade, snackade om alla veckor som gått utan att vi setts, hade en del att snackade om så att säga.
Kollade tv och käkade middag med hennes värdfarmor, sen drog vi söder ut igen för att träffa Lovisa och hennes pojkvän Magnus på Starbucks.

Var mycket trevligt, Ida och Petter var där oxå, snackade dialekter och om min upptäckt på vägen dit. Fick syn på en buss där det stod THIELEN på, blev helt till mig, var bara tvungen att posa lite såklart.

Thielen
En Thielen vid en Thielen
Anna the parker!!!
Annas grymme parkering...

Åkte hem vid 10, kom hem och kännde på dörren, den var låst, skit oxå. Gick runt och drog i dörrar men de var låsta allihopa. Ringde Aaron som inte svarade, fick tillslut ringa hem, som tur var var de vakna så Cole kom och öppnade.
Snackade med dem lite om dagarna som gått. Sen lite prat med Carro på msn och sen Skype, längesen jag snackade med henne oxå.

Nu ska jag sova, jobba i mon, första dagen på två veckor!!

puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0