9/7-09 You made my day!!

Vart en ganska seg dag, gjorde inte så mycket, ingen av oss gjorde de. Barnen kollade film, jag passade på att tvätta lakan och massa tvätt.
La oxå upp bilder från roadtripen på FB, så snart kommer de här med.

Snackade med Sophia på msn, de hade kommit hem safe och flygningen hade gått bra, jobbigt att ha hela familjen i luften, så det var skönt att de kom fram ordentligt, och Ellinor hade blivit glad för klänningen som vi äntligen hittade åt henne..

Carson stack till Halieys, Cole ville haft Mickey över men han svarade inte. Vi åkte på en bikeride, var riktigt skönt och mysigt. Åkte till biblioteket för jag var tvungen att lämna tillbaka Chicago-böckerna. Sen cyklade vi på trailen bakom där, kul att vara med Cole lite, var ju längesen nu.

Kollade på en stupid film när vi kom hem Meet the Spartans, somnade typ...skulle vara en parodi på 300 men den har jag inte sett så det var väl sådär kul.
Gick upp och satte mig med datorn istället för Aaron kom hem. Snackade med Niklas på msn först och sen på Skype, blev väldigt långt samtal, fast vi skrev på msn då och då, kändes lite löjligt men det var kul. He made my evening!!

Carro var oxå inne på msn så jag pratade med henne med, vi hade oxå ett fint samtal, så när jag sa hejdå till dem båda så mådde jag väldigt bra, kändes skönt för det var lite jobbigt att snacka med Sophia, ville ju oxå vara hemma...

Stack ut och sprang vet inte hur länge för jag gick oxå, men jag var ute en timma ialla fall, kanske sprang 40 och gick 20 eller nått...kändes skönt i allafall. När jag kom hem så sa Carson att det var synd att hon inte var hemma för då hade hon velat följa med, så vi kanske ska göra det i mon om det inte är för varmt på morgonen, får se hur det går, lär ju komma ett block typ haha!! Hon är söt hon!

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0