10/6-09 Last day of freedom!

Sista riktiga dagen för kidsen i skolan idag, så i morgon börjar sommarlovet = hela dagarna med ungarna, yay!!
Skulle festa till det med pannkakor för dem, men messed up, vet inte vad jag gjorde för fel, helt moshy blev de i allafal, så Carson ville inte ha några men jag och Cole åt lite.

Dammsög hela huset och plockade och grejade som vanligt. Hade tänkt gå en promenad men fastade framför datorn, skype och Niklas. Sen blev det en timma med Marie Pennebratt oxå, tiden bara springer iväg när man pratar med henne, har alltid heta samtalsämnen.

Fick tillslut slita mig dock, hade bokat Skype tid med mamma klockan 13 och ville ner till biblioteket och hämta en ljudbok, den sista Harry Potter boken, var gött att ha något att lyssna på när jag var ute och gick, lär ju bli några fler promenader ändå.

Hem och gjorde ägg-macka á la Jennie, mumsigt! Sen lite snack med päronen, mamma stack efter en halvtimma då hon skulle se på sin danska serie såklart :) Sverige spelade mot Matla och slog dem med 4-0, var ju lite bra med tanke på fiaskomatchen mot Danmark.
Men pappa stannade kvar och pratade med mig lite granna, mysigt. (L)

Gick ner och sa hej till Tina och fixade lite tvätt och så. Sen blev det mera Skype med syster yster Sophia, lika mysigt det, blev dock bara en halvtimma för ungarna kom hem, hade dock inte behövt gå ner då både Aaron och Tina var hemma men men. Sophia fick besök av Jennie Segvall och någon mer och en enorm godisskål, tack för att ni läskade mig :/

Pratade lite till med Niklas innan jag gick ner och kollade på Sagan om de två tornen med Cole, hade lite mysigt ändå.
Snackade med Tina om famiiljens vistelse här och så, kollade så allt var okej med det och det verkar grönt.
Käkade hamburgare till middag, sen bar det av till lovely Lovisa och hennes galna kids.
Stackarn var inte lite trött från NY så försökte leka stand in au pair lite granna, gick väl sådär kanske ;)

Hade i allafall mysigt, fick se bilder från deras weekend school i NY, mycket Jewels där (intern skämt)
Sen uppdaterade vi oss lite i skvallervärlden och Aftonbladet, måste ju försöka hänga med i allafall, går ju sådär men ibland så.

Nu ska jag sova, superduper trött  och i mon slutar som sagt kidsen skolan, Tina är dock ledig så får se om Jennie jobbar eller inte....

puss och kram

Skatteåterbäring med 5.300 goa pengar till hemkomsten :D
Såg min första stora sköldpadda idag med, i det fria, tråkigt nog var den överkörd :(

Kommentarer
Postat av: Hanna

Jag saknar dig Jennie!!!

2009-06-11 @ 09:51:33
Postat av: Amanda

Gråt en skvätt över sköldpaddan för mig! =)

2009-06-11 @ 22:59:32
URL: http://insulan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0