11/6-09 Laaaaazy!

Gick upp med kidsen, de var trötta sådana. Tina var hemma oxå så det var en slapp morgon, jag sprang mest runt och fixade och så.
Stack ut och sprang en 50 min, gött var det, lite seg i benen men det gick bra, en promenad och sen stretch och lite sit ups och så, gott!

Duschade och tog det lugnt. Cole kom hem vid 10.15, Carson gick till Hailey och blev där hela dagen, kom hem och hämtade sova-över-kläder bara.
Satte mig vid datorn när Cole och Tina åkte till tandläkaren med Cole, blev typ kvar där, gick ner då och då och kollade läget lite granna bara.

"Snackade" med Niklas väldigt länge, hade honom mest i örat dock, gjorde lite annat, kollade upp saker att göra med familjen i Chicago när de kommer och så. Pratade lite med lillsyrran om de hade några planer i NY, men icke, de ska bara chilla, min famlj är ju rolig, liksom jag tänker att det ju inte är varje dag man är i USA liksom och att man kanske vill hinna se så mycket som möjligt de tre dagarna de är där men verkar tydligen inte så viktigt, well well.

Sa tillslut hejdå till Niklas då han hade lagt sig tillrätta i soffan och somnat, kul. Gick ut till Cole och hade tråkigt.
Upp och snackade med Sophia lite istället, alltid lika mysigt, men så behövde hon sova. När jag kom ner var det fullt med folk i köket.
Det var Tina och Aarons gamla grannar från Wauconda som var på besök, skulle äta middag här. Högljudda men roliga människor, skrattade så jag grät vid matbordet då Reid kom ut från toan och berättade att han hade slått i huvudet i handfatet när han skulle sätta sig på toan, då kom ju frågan upp varför han satt på toan först och hur sjutton han lyckades slå i huvudet...kul var det i allafall.

Gick med kidsen till en park, de skulle leka Ghost on the graveyard, trodde det var som pantgömme, men det var mer som jage fast man skulle ta sig till en bas, pantgömme är ju 100 ggr roligare.
Gick en 30 mins promenad innan jag kom hem, hade urtråkigt så jag bönade efter Marie att hon ville prata med mig, det ville hon så vi snackade i nästan 2 timmar, sa det till henne, fattar inte vad tiden tar vägen eller vad vi snackar om men fort går det och det är aldrig tyst heller, vi snackar liksom i mun på varandra ;)

Påväg ner till parken
Cole och Andrew påväg till parken
Our street
Liten bit av South Grove Avenue..
Bubblegum
Bubblegum, bubblegum, and a ditch....
Cole VS Carson
Cole VS Carson...Carson vann!
Cole fick räkna två ggr
Så Cole fick räkna igen, haha!
Starbucks.. och 59an
Starbucks = USA, vi har två i lilla Barrington...

Gick ner och käkade lite och kollade på första Jurassic park, var lite kul för jag och Marie hade precis pratat om dem filmerna och att de är bra. Så kommer jag ner så har Cole och hans kompis precis kollat klart på den...coincidense liksom.

I mon får jag sova hur länge jag vill, Tina ska vara på jobbet klockan 18, och då kommer väl Aaron hem antar jag så det blir nog filmmys med älsklingsflickorna :)

puss och kram

Finaste kortet
Underbara Carrosen skickade detta för att
muntra upp mig lite ♥

Mindre än två veckor tills familjen är HEMMA hos MIG!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0