12/6-09 Boating

Vaknade först klockan 7, sen 8 av att någon klippte gräs, sen 9 av att Cole var ute och lekte. Gav tillslut upp med att somna om klockan 11. Satt vid datan lite granna innan frukost.

Åkte med Aaron och barnen och lämnade av båten på någon slags verkstad eller nått. Sen drog vi hem till Leta och Rod och åkte ut med deras båt på Wauconda Lake, en löten pöl typ, men vi hade rätt kul ändå.
De drack lite öl och så, snackade massor och hade bara allmänt trevligt.

Cole och Carson
Kidsen, redo att åka båt..
Me and Carson
Jag och Carson
Cole är goofy!
Carson, Aaron och Goofy
Carson och Aaron

Cole med mina flippflopps
Cole börjar få stora fötter, han har mina flippflopps...
Me and Cole
Halv Goofy och jag..

Runt 18 gick vi till Lindys och åt mat, jätte gott, tog fish fry och åt för mycket såklart eftersom det är ät så mycket du orkar. Kännde att jag hade brännt mig i pannan, gott, snyggt att flaga där liksom.


Gruppfoto på Lindy's
Fishfry
Mina fishfry, gott
Carson
Carson käkade fried Mac&Chees, weird!
Hem och vände i princip, Lovisa och Anna kom och vi drog till Starbucks och tog varsin frappuccino. Satte och oss utanför och snackade om alla som gick förbi, många Jewelspackare kan man då säga, för många udda par oxå, jösses!
Skrattade konstant i typ en timma = ont i magen...

Mina Jewelspackare..
Gick till Starbuckset som Lovisas värdpappa tjötat om att
vi ska gå till i månader, hänger mycket unga
där tydligen, vart väl sådär med det men...vi hade kul ändå!

Smarta?
Jewels nästa? Lovisa har ju redan jobb så...;)

Sen racade vi hem med en kille i en Mustang tror jag det var (har jag rätt Lovisa, var ingen porsche i allafall) (Kollade upp stavningen på porsche) Hade grymt kul, skrattade ännu mer, vi var typ som tre fjortisar, folk bara glor på oss när vi är ute, kan ju undra varför...

Nu sitter jag och kollar på Blood Diamond, med Cole, får se om jag gråter något, vet en som gråter floder tydligen...

puss och kram

Kommentarer
Postat av: julia

hehe ärsch. Twilight är ju bättre ;DD

2009-06-13 @ 19:50:05
URL: http://juliath.blogg.se/
Postat av: Virre

Åh, vilket härligt väder ni verkkar ha! Här är det kallt och regnigt!

Skönt att familjen kommer snart, och snart är du tillbaka hemma hos oss! Längtar!

Ha det underbart! Puss & Kram

2009-06-14 @ 22:01:58
URL: http://virresnirre.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0