13/6-09 Lördag den 13:onde

Vaknade vid halv tio, var taggad på att gå ut och springa tills jag såg och hörde för den delen oxå, efter att ha tagit ur öronpropparna, att det regnade en hel del :( blev att vara kvar i sängen istället och snacka på msn och sen lite skype med Niklas.

Blev tillslut lite "frukost" klockan halv tolv, äggmacka a la Jennie, såå himla gott. Sen hade jag tänkt gå promenad men fastade med mera Skype med Marie i väntan på att Kati skulle komma över på en promenad.
Gick en lite tur tills vi hamnade på en bänk i ett väldigt blött gräs och snackade i någon timma tills det var dags för oss att gå hem och börja jobba.

Tina och Aaron åkte iväg på bröllop vid halv fyra, Carson var på Great America eller Six Flags hela dagen så det var bara jag och Cole. Cole satt i källaren och byggde med sitt LEGO som han och Aaron var och köpte tidigare på morgonen.
Niklas hade tråkigt så han ville snacka mer på Skype, blev lite slöprat i 2.5 timma, gjorde lite mat, hade knappt något hemma så det blev waffle fries och chicken nuggets, mest morätter, tomater och en halv majskolv för mig del dock.

Sen gick vi en sväng med Snickers. Anna och Lovisa kom över och vi bakade en kladdkaka och åt god glass. Stackars Lovisa fick dock ont i magen direkt :( så hon åkte hem och mådde tydligen pyton hemma, stackarn.
Carson kom hem vid 9, hon var rätt trött så vi kollade på Daddy Day Care, kul film faktiskt. Spelade Junior Scrabble oxå, mina barn tycker om att göra en annan sak samtidigt som de kollar på film...

I mon blir det poolparty med Lovisa som au pair möte. Sen ska vi nog gå lite i affärer, blir nog mest fönstershopping för min del dock, spara, spara...tröööök!

puss och kram
(10 dagar kvar i mon tills familjen kommer) :D:D

Kommentarer
Postat av: ellinor

jag sitter och tittar på grey's just nu, kl 2 på natten. Lipat som en idiot till avsnittet då izzie opereras, när jag lipar så då tänker jag på massa saker, speciellt på dig och att jag saknar dig så otroligt mycket ! jag vet att jag är dålig på att höra av mig till dig osv, men det blir jobbigt att prata med dig för ofta för då saknar jag dig bara ännu mer. Du kommer klara dig galant dom här sista månaderna sen när du kommer hem skall vi dra på road trip osv :) Jag längtar tills jag får krama om dig, jag skall skicka med kramar via din familj :) Du är bäst ! <3

2009-06-15 @ 01:53:25
URL: http://ellaabella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0