14/6-09 Subway!

Vaknade 9.30, Carson stormar in och frågar efter sina fotbolls shorts, fick ju tänka, jobbigt när det är det första man gör liksom. Kom inte på vart de kunde vara så vände mig och somande igen.
Familjen stack iväg på Carsons match så hade huset för mig själv, plockade undan lite och satte på Söndagsparty med Filip och Fredrik på datorn innan Lovisa kom.

Åkte upp mot Crystal Lake och till hennes area directon (Lcc om man är Cultur Carerare) det var poolparty där. Vi var 20 min för tidiga så vi installerade oss lite. Sen blev det lite volleyboll, blev dock himla varmt och svettigt så jag och Kati fick hoppa i poolen.
Jennie + vatten = inte 20 år, jag blev som ett barn, simmade runt och lekte med badleksaker, fick ju fråga Lovisa om hon skämdes, fast hon sa att det var underhållande så då fortsatte jag :)

Lovisa och huset
Lovely Lovisa och hennes Lcc's enorma hus..
Kati och Aileen
Två tyska tjejer, Kati och Aileen

Stannade där och åt lite snacks till två eller nått, sen drog vi upp till Anna med hennes mycket bra vägbeskrivningar, roade oss med att snacka norrländska, kom fram till att man inte få så mycket sagt för man pratar så långsamt men det var kul.

Anna var såklart inte klar när vi kom så vi gick i deras skåp, jag åt russin och Lovisa en yoghurt, ja vi känner oss som hemma hos Anna.
Hittade massa fina saker på Gurnee men höll stenhårt i plånboken, har ju en skuld till Carro fortfarande + att mamma och pappa kommer snaaaart :D:D

Jag och Lovisa var grymt sugna på Subway och hade tänkt på detta hela dagen, men i Grayslake så är det dåligt med dessa, så vi fick åka runt och leta i typ en timma, var inga glada miner precis, och Haschkakan (Anna) hade vart på kalas och ätit hemlagat, kan ju undra vad de stoppade i den maten, för hon hade ju ingen koll alls...

Tillslut fick vi alla fall hittat en Subway, var ju inte snabbaste jobbarna i stan heller och läskiga människor där med så det var snabbt ut därifrån med våran footlong.
Hemma hos Anna stod Totte, Ida och Petter och stampade, snodde lite vatten från Annas värdfamilj och drog till en park där jag och Lovisa så gott som sprang till ett ställe att sitta, var såklart inte bra så vi fick flytta men till sist fick vi sätta tänderna i mackan, den var ju slut rätt snabbt kan man då säga, sen hade vi köpt lite vattenmelon och jordgubbar, det var ju oxå en historia för övrigt.

Mitt kort ville ju inte funka, och jag betalade på självscanningen, och istället för att hjälpa mig när det inte funkade så trycket hon som jobbade där bara på back typ, tillslut när jag vinkade på henne så kom hon, himla Jewelspackare.
Hade mysigt i parken i allafall, kollade på lite Baseball och så tills vi blev uppätna av mygg, då drog vi hem till Anna lite och sprayade på myggmedel.

Lovisa kissar ;)
Lovisa blev panikkissenödig så vi fick stanna lite,
jag är lättroad..men det visste vi ju redan.

Snackade lite med familjen innan det blev snack med Carro på Skype om Asienresa och grejer, vi planerar framtiden = Jennie måste bli stenrik ;)
I mon blir det poolen och mera sol, yey!!

puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0