15/6-09 Första riktiga dagen på sommarlovet..poolen!

Vaknade vid halv nio och kände att det var dags att gå upp. Kände mig som en pensionär som tyckte att halv nio var sent nästan. Stack ut och sprang en 40 min sen 15 min nedvarvning + 15 min med hunden, mycket motion.

Ungarna ville inte göra nått, bara kolla tv hela morgonen, så jag satte mig ute och läste lite New Moon, måste ju komma igenom den någon gång.
Tillslut så ville ungarna dra till poolen. Carson åkte med Hailey, jag och Cole tog cyklarna. Han kunde en jättemysig väg, den ska vi gå någon gång, värsta hikingen.

Träffade Monique vid poolen, längesen jag såg denna människan så det var kul. Badade lite med Cole, åkte rutschbana lite och så, man blir ju som barn på nytt liksom.
Sen introducerade vi Cole till Moniques värdbarn Jack som, de är i ungefär samma ålder, gick hur bra som helst, de kom jätte bra överens och jag och Monique kunde sitta och tjöta i någon timma.

Hem och slappade i soffan i källaren framför Blood Diamond, såg om den för vi fattade knappt varken jag eller Cole, made more sence denna gången. Helt okej ändå, inte så mycket tårar som Lovisa utlovade, antar att jag inte är så emotional när det gäller film (ursälta röran mellan språken)

Sen blev det lite middag, Tina gjorde sin goda, spaghetti med kyckling, såå gott. Hennes syster kom över med Aideen, stackarn, han ramlade och slog i armen igår. De hade gått till doktorn idag och kollat den och den var tydligen bruten, jösses!

Roade mig med att kolla på Söndagsparty med Filip och Fredrik, grymt bra program, thank god for Internet.
Fick krupp och tog på mig promenadskorna och gick ut i området en timma för att rensa huvudet lite granna.

Nu sitter jag med ungarna och kollar på Elf, julfilm mitt i sommaren, varför inte liksom, rätt kul film så det går bra ;)

puss och kram

Kommentarer
Postat av: Phia

Thielens = hård-hudade.. jag gråter sällan till film heller... men blood diamond är en sjukt bra film :)) Snaaaart är vi hos dig! love

2009-06-16 @ 09:36:08
URL: http://metrobloggen.se/smt

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0