1/6-09 Juni och konstigt Chicago-väder

Lät ungarna få sovmorgon idag då de var uppe tidigt igår, på så sätt fick jag oxå sova en halvtimma extra. Hade tänkt köra dem men när jag tog ut Snickers så såg jag att det inte fanns någon bil tillgänglig, var ju illa. Men de hann ändå.

Käkade lite scones till frukost och kollade på Grey's. Sen gick jag en promenix i värmen, hade hunnit bli hela 19 grader när jag gick  ut, men var lätt varmare när jag kom hem. Hoppade in i duschen och sen satte jag igång och städade, och inte så lite sen heller, städade alla badrummen, damsög Coles rum ordentligt, slängde ut alla skorna och dammsög av runt där. Polerade golven men sånt där man sprutar på och plockade iordning allt.

Sen satte jag mig ner, käkade lite laxsallad från i går och snackade med Niklas på Skype en stund, mysigt. Sen kom barnen, de stack dock fort till kompisar för att göra läxor.
Satte igång att fixa lite med mitt CV, lade till lite saker och så, riktigt bra blev det, skickade det till mamma för att hon skall kolla på det och säga vad hon tycker.

Aaron kom hem, han hade köpt lax till middag, mycket lax nu, men det är gott så. Sen stack han och hämtade Tina från jobbet. Satte mig och kollade på saker som jag kan göra med familjen när de kommer hit, hittade ganska mycket roliga saker, hoppas att jag kan vara med på det oxå.

puss o kram

Kommentarer
Postat av: Berg

Ingen press på att hitta på aktiviteter gumman ;) men jag hoppas att du kan vara med så mycket som det går !!

2009-06-02 @ 21:03:03
URL: http://metrobloggen.se/smt

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0