16/6-09 Hej hej regn!

Vaknade vid nio av att Cole sprang på toa, var inte alls sugen på att gå upp så satt i sängen med datorn en stund innan det blev tråkigt och jag kände för en dusch, sagt och gjort.

Ner till kidsen och fick i dem frukost, åkte till doktorn med Cole, körde åt fel håll, fastän jag hade kollat upp karta, då blir man ju irriterad, well well. Fick ändå inte göra nått för han var tvungen att gå dit med sina föräldrar, han skulle skära bort lite skin som ligger över någon tand.

Hem och gjorde inte mycket, de gick ut och då passade jag på att dammsuga och plocka upp mer Snickers bajs, grr, blir ju så arg, himla äckligt.
Sen var vi på varsin våning, Cole där nere och byggde lego, Carson där uppe och pysslade med något och jag i mitten och satt vid datorn lite.

Vid halv två drog jag och Carson till IKEA för att äta lunch och möta Anna. Cole ville inte följa med, han är inget big fan av IKEA, tvingade honom inte heller, har hellre glada än gnälliga barn.
Träffade Anna och åt lite lunch, pytt-i-panna för min del, mac&cheese och potatismos för Carson och Anna tog som vanligt en chicken wrap, tycker om dig ändå Anna. ;)



Jag och Carson..
Man kan posa med allt
Posa med det man har, goda kakor..
Fotografen!
Råkade visst ta kort på Anna rumpa..


Sen ville Carson gå till Små-land och leka, hon kommer fortfarande inte där tack vare att hon är så kort, dock var väntetiden inte lika kort så vi skippade detta och gick till "mataffären" istället. Jag inhandlade vaniljsocker och lingonsylt och lite Daim till Carson som plåster på såren.
Anna skulle ha sill till någon middag som hon och Amanda skulle fixa för deras familjer. Var lite kul, för när vi stod där så kom det fram en tant och sa något om vart den vanliga sillen var. Då säger Anna, "Yeah, we are from Sweden so we know", visade sig bara att tanten ju oxå var svensk, piiinsamt!


I
Caron och Anna i vårt svenska paradis


När vi kom hem så var Aaron hemma så jag slutade. Carson lekte med en granne så det var lugnt. Gick upp slappade lite framför msn och så.
Vid fem cyklade jag ner till bibblan, trottsade regnet, duggade bara, så på med regnjackan. Hyrde lite filmer som jag förmodligen inte kommer kolla på men men.
Åkte sen till Lovisa för att sen dra till Woodfield för att träffa Ida och Petter, köpte Subway till mig på vägen, drog ju innan middag så.

Köpte en kjol, fick den för typ 13$ för Petter hade ett rabattkort, var väl lite bra, Wolcom och grejer, fint ska det vara. Blev besviken på utbudet de hade på Forever 21, gillar Gurnees bättre, så det blir nog en tur dit kanske i helgen.
Hem till Lovisa vid nio och slappade lite, åt lite glass och slappkollade på tv. Blev för mycket gäspande hos oss båda så jag drog mig hemmåt.

I natt kl 4 åker Carson och Tina till Kentucky, Cole bestämmde sig för att stanna hemma, ja, ja. Han är ju inte allt för svår att ha att göra med ändå så de ska nog gå bra.

Puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0