17/6-09 Pancakes

Gick upp kl 9.30, ner till Cole som satt och kollade tv. Ville ut och springa och frågade om Cole ville följa med på cykeln, det ville han, sagt och gjort. Var riktigt mysigt att ha honom med, blev väl inte så mycket snack men var mysigt ändå.
40 min senare var vi hemma igen, gick en sväng med Snickers, stretchade och duschade sen gjorde jag amerkanska pannkakor till stackars Cole, blev typ brunch klockan halv elva.

Blev lite snack på msn samtidigt som vi kollade på E.T, är ju en av världens gulligaste filmer ever. Ska köpa E.T, Pearl Harbor och Forest Gump när jag kommer hem, vet inte hur många gånger jag sett dem här.
Vid halv ett kom Aaron hem, tidigt, så jag slutade, passade ganska bra för skulle snacka med mamma kl ett så.

Det var mycket stress hemma i köket på Åsen. De ska ha trädgårdsparty för Sophia, hon är klar polis nu, eller? Har jag fattat det rätt, (hoppas det)
Men fick i allafall lite skvaller av syrran, alltid välkommet, får fråga ut henne om mer detaljer när mamma inte är med, IRL till och med.

Tog ett litet break och lekte lite med Cole och Snickers i källaren tills Aaron kom ner och skulle träna, då får ingen vara i källaren, han skäms ;)
Upp och snackade med Niklas. De andra drog efter en stund, skulle hämta båten och lite sånt.

Niklas bestämde sig för att gå och lägga sig, så jag satt och kollade på Söndagsparty, vad annars, samtidigt som han var med på Skype...
Vid fem så tröttnade jag och gick en sväng med Snickers, som nu mera är cadgead, han håller på och bajsar inomhus hela tiden, har torkat två bajshögar idag, gross...

Åkte till Lovisa vid 6, hade köpt med mig kakor och en paj, min middag. Hon jobbade så vi hängde med kidsen, det var dock tv-time så det var lugnt. Sen kröp vi upp i hennes säng och skulle kollat på Borat men Lovisa fick inte igång den så det blev Mitt Stora Feta Grekiska Bröllop, mysig film det med.

Lovisa
Operation, "Ta bort spindlar bakom Lovisas säng"
Himla tung säng för övrigt...

Lovisa
Full fart...


Nu blir det mer Söndagsparty, Marilyn Manson är i studion, måste ju ses...

puss och kram
ps. Mindre än en vecka kvar tills familjen är här :D:D:D ds.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0