18/7-09 Svettigt

Vaknade före Cole, han var helt utslagen när jag gick upp halv tio, jösses. Tog ut hunden och sen upp och msnade lite granna. Het disskusion om morgondagen, då vi ska ha lite midsommarfirande hos Amanda, myspys.
Blev lkite prat med underbara Ellinor med, hon gjorde sig finare för att åka upp till Åsen. De hade kalas hemma för Sophia idag, hon tog examen. Riktig polis när hon kommer hem från USA, galet häftigt, så passa er.

Käkade lite frukost med Cole, sen ut och lekte lite med vår Pilatesboll som nu mera fungerar som leksak, gör rätt ont i nacken att nicka en sån boll, bara så ni vet ;)
Sen skulle han klippa gräs så jag gick runt och lyssnade på Harry Potter och tog massa kort....

Cole och hans LEGO
Cole loves his LEGO..
The lawnboy
Cole in action, skulle klippa gräs, det var typ 100 grader..:S
Snicks Picks
Snickers, värsta fotomodellen
Goofy ;)
Janne långben

Käkade en macka och drog till poolen vid två, Monique var där med sina ungar. Cole har snackat om denna Jack, Moniques värdbarn sen i måndags. Så jag och Monique hade mysigt medans pojkarna sprang runt och hade kul de med, ibland är au pair livet inte så dumt ändå.

Cole
Cole har någon förkärlek till mina flippflopps...
Ben
Chill by the pool, ibland är au pair livet inte så pjåkigt ändå

Monique är en upptagen au pair så hon fick sticka iväg och lämna och hämta ungar hit och dit så jag pratade först med en annan au pair, en tysk tjej som tydligen bott här i Barrington i fem månader utan att jag vetat om det i princip, nu ska hon byta familj så det var ju synd.
Sen snackade jag med Stephanie oxå, min kompis Karen's gamla värdmamma. Åkte hem igen vid sex för att äta Enchiladas som farmorn gjort, var mycket goda, Cole hade lite jordgubbstårta till efterrätt oxå, men inte Jennie.

Skulle åkt till Lovisa med Aaron var inte hemma och fick inte tag på honom så jag kunde inte ta någon bil, så det blev off med Stephanie igen och kollade på hennes dotterns softball match, rätt kul ändå. Har aldrig sett det förr och Steph var nöjd att hon för en gångs skull fick vara lite bättre än någon annan på det så :)

Softball
My very first Softball game :D
Bra träff
Hon fick en mycket bra träff, det var staket bakom, bara jag som är så skillad om lyckas att inte få med det ;)


Cole blev trött så vi fick åka hem dock, knepig grabb, men såklart satte han sig i soffan med farmorn när vi kom hem, unge...men men
Nu blir det något att titta på lite, Borat eller Söndagsparty.

puss och kram
(6 dagar kvar tills familjen kommer) :D:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0