19/6-09 Midsommar, med Cole

Vaknade vid nio, var fortfarande trött men hade för mycket tankar i huvudet för att kunna somna om. Gick upp, Cole var hungrig, gav honom en macka från igår sen upp och göra lite sit-ups och sen dusch på det. Hade tänkt springa idag men det åskade och regnade som bara den när jag var ute med hunden, helt galet.

Cole var rätt uttråkad och det var svin tråkigt väder så jag bestämmde att kolla efter någon bio vi kunde gå och se, blev Land of the lost på Cinema 12. Fick köra lite racer dit, Cole var helt vettskrämd för det regnade en del, försökte lugna honom, tror att han nog släppte lite på handtaget i allafall.
Filmer var bra, knäpp, som alla filmer med Will Ferrell. Ganska meningslös handling egentligen men hade några delar som var rätt kul ändå.

 
Land of the Lost med Will Ferrell

När vi kom ut från bion var det varmt, äckligt fuktigt, humid. Hem och åt varsin macka, mycket gott. Sen skulle vi vara lite duktiga och cykla ner till parken och spela tennis, var galet varmt och vi hade båda för mycket kläder på oss vilket orsakade en del svett, flydde in till AC.n på biblioteket, ibland är det skönt att man nästan fryser när man kommer in i detta land, the land of AC :) Lånade i allafall den första Friday the 13th, jag har ju bara sett den senaste, tänkte jag skulle se alla så man fattar mera.

Källaren blev vårt näste, kallt och skönt. Skulle åkt till Amanda idag och firat midsommar med de andra svenskarna men blev inte så. Ringer Aaron, då var det visst så att han var tvungen att jobba över idag. Tina var påväg hem från Kentucky men var tveksamt om hon skulle få landa, det hade nämligen börjat regna rätt rejält igen. Farmorn skulle komma och ta hand om Cole, men hon var stucked för att hämta Tina, så mina planer av att åka till Amanda, gick långsamt i kras.

Nu hade vi ju rätt trevligt jag och Cole ändå men, lite irriterad blev jag ju ändå. Vi åt enchiladas, åt glass och sen massa golden fish, är svingoda, hoppas jag kan hitta sånna hemma i Sverige ;)

I mon ska det bli toppenväder så då hoppas jag att vi ligger och  har det gott i någon park eller nått, skulle blitt DT men blir nog på söndag istället, är ledig hela helgen så det är gött :D

puss och kram
(5 dagar tills famijen dimper ner här) :D:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0