23/6-09 Tisdag med Anna vid poolen

Tina kom in vid 8 och ville veta vilka dagar jag skulle ha ledigt, sömndrucken och dan så fick jag till vilka dagar det skulle vara. Somnade om efter lite om och med till tio. Städade lite och så innan jag gick ner, då hade Tina hunnit åka till jobbet.
Käkade lite frukost och tog ut hunden. Anna kom vid 12, vi fick dock snällt vänta på Cole att han skulle kolla klart på nått program och så, sen kom Zac över och vi åkte till poolen och var där vid ett.
Var äckligt varmt och massa folk. Man kunde liksom inte vara på land utan att vara blöt så vi fick hoppa i poolen var 10.onde minut i princip. Träffade Monique där oxå med hennes värdbarn och så.


Fullknökad pool
Det "kokade" typ i poolen...mycket folk


Fikade och köpte glass med fudge på McDonalds, var gott, man fick äta fort dock med tanke på att det var typ 35 grader, galet. Stannade vid poolen till klockan 6, då åkte vi hem. Cole duschade och sen gick han med Zac för att se Night at the museum 2, den går på vår lilla bio i Barrington för tillfället. Sen hade de sleepover.

Aaron var hemma och tränade och sen åkte han till deras gamla hus, the renters hade nått problem med någon fläkt eller nått. Jag snackade lite med en trött Niklas som låg och väntade på att det skulle bli ljust i princip, är ute och fotograferar, här ett smakprov på vad han tar kort på...


 
En lunnefågel med mat i näbben

Stenar med vågor, väääldigt lång slutartid, då blir det fint..


Cyklade ner till bibblan efter en kall dusch för att se om de hade Final Destination där med de hade bara 3an och enligt Anna så var det inte så bra så det blev Disturbia istället. Poppade mig lite popcorn och satte mig i källaren. Är lite kul, tror det skiljer typ 10 grader på källaren, mellanvåningen och övervåningen. Man får sitta med filt i källaren och svettas utan fläkt på övervåningen, knepigt.

Nu blir det lite Kvarteret Skatan och kanske lite Roomservice om fröken orkar.

I MON KOMMER FAMILJEEEEEN! :D:D:D:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0