24/6-09 Familjen är nära!

Min familj är påväg till mig, det känns helt overkligt, kan knappt skriva så mycket skakar jag i fingrarna. Om typ 5 min så kommer de stå på min uppfart, om de inte kör fel då vill säga.

Helt galet att jag inte sett pappa, Sophia och Julia på 10 månader och mamma på 8 månader.

Har skurit upp päron, och köpt vindruvor, ost och kex. Har en tacopaj i ugnen som jag åt förut. Sophia var tydligen hungrig. :D

Frukt, ost och kex
Thielen-mys!!


Min värdfamilj är på olika håll; Aaron var tvungen att jobba, så dår ville Cole inte vara hemma själv med mig och min familj, kan vara lite förstårligt ändå. Tina och Carson är i Kentucky, de kommer hem i mon. Carson har varit där i mer än en vecka nu, stor tjej det där.

Nu vet jag inte vad jag ska skriva, får skriva med Carro för att lugna ner mig lite....


WEEEIIIII!!! :D:D:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0