2/6-09 Ett år med dagboken

Idag var det ett år sen man gjorde sig superfin för balen oxå. What a day and night, verkligen toppen. Hoppas att alla goa 90.or hade kul de med. Kan inte bärga mig tills jag får se mina snygga kusiner, speciellt Ellinor i sin gula klänning.
Kusin Niklas passade visst på att ta studenten idag oxå, lite dumt att det krockade men släkten verkade lösa det bra ändå.

Bal  Bal
Vad är en bal på Marstrand, alldeles alldeles...underbar!!

Morgonen gick utmärkt, barnen skötte sig fint. Gick upp och läste lite granna, ville sova men kunde inte. Blev lite Grey's och sen iväg till gymmet. Löpning och sen lite styrka, lagom så.

Hem och duschade och sen på promenad för att kolla i Bed&Breakfast som ligger här i Barrington, mamma och pappa vill sova där några nätter, var dock bra dyrt, väldigt fint och hemtrevligt men dyrt så får se hur det blir med det.
Hem och skulle pratat med familjen på Skype var det tänkt men deras Internet funkade tydligen inte :/ blev man ju lite ledsen när man hade velat snacka med dem, nåja, fick prata lite med Julia i alla fall, vilket var jätte mysigt.

Blev Niklas på Skype istället en halvtimma, kanon :D Sen kom barnen hem från skolan. Cole hade med sig en kompis  så de var upptagna. Jag och Carson hade tänkt cykla till parken, tog med oss en kompis till Carson oxå.
Hade rätt mysigt, blev inte så länge för kompisen skulle vara hemma 17.30. Såg ett rådjur alldeles intil cykelvägen i den lilla skogen som man åker igenom, rätt ballt ändå.

Lagade kyckling till middag, inget fancy alls, men rätt gott. Sen kollade jag och Carson på Mamma Mia medan pojkarna kollade på någon annan film.
Sen kom mina underbaringar och hämtade mig, skulle blitt en walk men de orkade inte så det blev roadtrip och sen Target, bara kollade lite och flummade, något som vi är något av några experter på ^^

Inte roligaste dagen men funkade, bara 20 dagar till familjen kommer :D:D:D
puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0