3/6-09 Underbara vänner!!

Hade ingen mat hemma knappt idag så barnen fick ta och köpa lunch, så kan de gå ibland. Käkade lite scones med, dem från helgen, mycket gott.
Tog en liten walk med Snickers samtidigt som ungarna gick till skolan, så fick se lite hur det funkar när de plockar upp varandra, alla går nämligen i samlad trupp. Cole var värsta showoff, jösses, killen ska börja 6an till hösten...

Slappade lite med Grey's någon timma innan det blev en promenad och sen hem till Stephanie, min brasilianska kompis värdmamma. Karen, kompisen, är dock inte här längre men jag fick fin kontakt med Stephanie så henne kan man gå till ändå. Satt där och tjötade med henne i någon timma, kanske ska få åka med henne med barnen upp till hennes föräldrar och rida på hästar och go hiking och så :D kul!

Sen hem och tog lite lunch, blev två knäckmackor och en banan, toppen. Snackade med mamma, mys, sen kom pappa oxå, svettig som bara den, hade cyklat hela vägen hem, via kungälv :O duktigt.
Fick sitta och kolla på tv med dem, mamma ville inte lägga på, såg på en dansk serie, hade nog vart toppen om jag hade fattat nått, svårt att hänga med när det var avsnitt 19/20 liksom, men det var mysigt ändå, att bara ha mamma och pappa där liksom.

Dansk serie
Dansk serie på 1an...haha!

Sen åkte vi till parken jag ungarna och Carsons kompis Grace, var mysigt, lite blåsigt men funkade. Tillbringade ca 2 timmar där innan vi åkte hem, trodde att det var middag men de åkte ut på middag. Jag hittade Tinas träningsgummiband äntligen, låg in bakom farmorns alla grejer som står i källaren, skönt ändå att fått hittat dem.

Bilder från parken....

Hela ligan

Swing

In action

De lossnade


Åkte och köpte Subway med Lovisa, underbara tjej. Sen åkte vi till Harper och gick runt lite granna bara och tjötade, kanon mysigt. Tog oss en liten shake oxå, heaven, båda två bara satt tysta och njöt de första minuterna när vi smuttade på dem.

Får sovmorgon i mon, sköööönt. Hoppas jag kanske kan låna en bil och åka upp till Anna, de ska vara där i mon för de åker till NY tidigt på fredag morgon, gonna miss them, mina små älsklingar :S men ska nog överleva!!

puss och kram

Kommentarer
Postat av: Amanda

Haha nä ketchup har jag VERKLIGEN inte på sconsen ;P Sylt e det :D Grymt gott! Inte nyttigt nånstans men gott som satan :D

2009-06-05 @ 03:45:19
URL: http://insulan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0