4/6-09 Baka tårta med mamma

Fick sovmorgon idag, grymt skönt, passade på att sova till halv tio typ. Upp och plockade ordning barnens rum och fixade lite tvätt som Tina vikt och så. Käkade lite flingor och kollade Grey's.
Sen satte jag mig på cykeln och kollade in DaysInn för mamma och pappa. Ägaren av stället var ju mindre fräsch men rummen var ändå helt okej, inget 5-stjärnigt hotell men helt okej, inga bedbugs i allafall.

Åkte till ett annat ställe där jag och Lovisa körde förbi igår såg ut som ett jättefint ställe. Men när jag kom dit så såg jag att det stod att det var ett hem för personer med Alzheimers, ojdå ;)

Hem och åt resten av min Subway macka och snackade med mamma och pappa lite granna, fick se min älskade Tussi gluffsa i sig korv. Sen kollade jag på när mamma gjorde sin Rice Krispes tårta, ganska kul, hon tyckte det var mysigt att jag var hemma med henne, var ingen annan hemma. :)

Hon ville att jag skulle skriva ett tal till Ellinor och Alexander och prata med dem på Skype i mon när de är där allihopa, får se om jag vågar, de hade nog uppskattat de kanske. Så jag skrev ett tal, lite snabbt bara för att  sen gå en promenad i solen, skönt. Hem och skriva ut och öva på talet.

Snackade lite med Aaron, sen kom Tina med, hon hade varit hos doktorn och skurit bort sin vårta på armbågen, gosigt.
Hade tänkt åka upp till Anna, men hon och Lovisa kände att de blev för mycket :( förstår dem dock, mycket att göra, de åker till NY i mon bitti och kommer hem på onsdag igen :( sakna!!

Så jag umgicks med Anja och Kathy. Blev en tur till bibblan med Anja först, sen hem och käka middag, on the grill. Sen tog vi en kort walk för att sen åka till Tropical Smoothie Café och chillla lite granna, fick vänta i evigheter på dem, men det var de värda. Hade riktigt mysigt.

Nu blir det Grey's, upp 7.15 i morgon, seeeegt. Men men,

puss och kram

Kommentarer
Postat av: Berg

Oh det tycker jag låter jätte mysigt om du kunde hålla ett tal :) Hoppas att du mår bra! love you!

2009-06-05 @ 10:05:17
URL: http://metrobloggen.se/smt
Postat av: isabelle carlsson

glöm inte abercrobie shortsen som säljs i min blogg för endast 100 kronor,oavända! Kommentera gärna bloggen också,kram!



fin blogg:) härliga färger!

2009-06-05 @ 14:10:47
URL: http://ccarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0