5/6-09 Ett år sedan och nu "små" kusinernas tur

student    student
Underbar dag....redan ett år sen :S


Efter att ha skickat iväg ungarna till skolan så snörade jag på mig springskorna och stack ut och sprang, blev 40 min, trodde jag sprang mycket kortare, så det var ju skönt.
In i duschen och duschade kallt för att inte eftersvettas, ville ju klä upp mig lite granna inför mitt tal på Skype. Var beredd klockan 10, ringde mamma på telefonen men då skulle de äta så klockan 11 min tid var bättre, även för mig.

Käkade frukost och gick ut med hunden och fixade lite tvätt, fredag = tvätta-lakan-dag så det var mycket upp och ner i källaren.
Talet gick superbra, var riktigt kul faktiskt, klarade dock inte att hålla tårarna borta, usch var jobbigt. Men det uppskattades, Ellinor ville gett mig en kram bara efteråt och vem hade inte velat ge henne de...
Blev ställd på bänken för att få "vara med" lite, kom lite folk och pratade med mig, bland annat Joakim, trevligt trevligt. Sen kom Alicia med och var riktigt intresserad av USA, gullunge.


Alla skulle fixa...
Bilder från camen, alla skulle hjälpa
....
Min goa släkt detta..
Alex lirar
Alexander fick en ny gitarr, drog en låt - grymt duktig..
Jag håller tal
Jag håller mitt tal, kunde inte hålla tårarna borta..


Men sen kände jag att jag var tvungen att ge mig ut i den riktigt världen så jag frågade vad Anja gjorde, inget. Så hon, jag och Kati stack till Walmart, jag behövde med munskölj. Blev en sväng till parken med, soligt och skönt.
Hem och lagade middag och snackade med Niklas samtidigt, stackarn fick väl tinnitus när jag slammrade och hade mig.

Maten blev god i allafall och efter de så stack jag, Hailey och Carson till poolen. Cole var trött och stannade hemma, han stack dock till Zac ändå.
Kom inte undan att hoppa i poolen idag, men det gjorde inte så mycket för vi hade riktigt kul, hade dock fel bikiniöverdel på mig, ska ha min trekant nästa gång, hellre ful solbränna än att visa för mycket skinn ;)

Var där till det stängde klockan 7, då stack vi hem. Tjötade lite med Tina och Aaron, fick lite info om vad som händer farmöver och så, skönt att veta liksom. Ledig i mon på vår nationaldag, ska försöka möta Svenskarna, kanske käka prinsesstårta från IKEA, hade ju vart gott alltså.

Duschade, och läste massa sms ur min gamla mobil, fick ett nytt SIM-kort av pappa. Jösses, man saknar ju inte hemmet mindre precis...
Kollade lite Grey's innan det blev lite K-special till kvällsmat, hade tänkt kolla film med Caron och Hailey men de kunde inte bestämma sig för vilken film de ville se så jag struntade i dem.
Nu blir det mera Grey's yey! :D

puss o kram


Kommentarer
Postat av: Berg

DU är som en liten tårtbit, going! puss

2009-06-07 @ 00:29:05
URL: http://metrobloggen.se/smt

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0