8/6-09 Efter regn kommer solsken

Rubriken stämmer verkligen in på dagens väder, vaknade i natt av att det regnade nått kopiöst och åskade massa. När det var dags att gå upp dock sen så var det solsken och varmt.
Carson hade en seg morgon, förstår inte, ibland behöver hon 100 timmar på sig och ibland 5 min, svårt att veta när man ska väcka henne liksom.
Så hon fick ta med sig sin ena bagel på vägen till skolan.

Jag gjorde mig en toppen frukost bestående av bagel, stekt ägg, korv från gårdagen uppskuren i bitar och ost på det, suuuuper gott, säkert hur onyttigt som helst oxå men så gott.
Började kolla på This is England, knepig film, helt okej men knepig. Den gjorde mig i allafall trött så somnade om igen, finns det något goare, tror jag inte det.

Sov till elva, upp och hoppa, tog på mig ut-och-gå-kläder och gick för att säga hejdå till min tyska kompis som åker hem till Tyskland nu. Satt och pratade med henne någon timma innan hon var tvungen  att käka nått för att sedan åka.
Gick min långpromenad, denna gången åt andra hållet, måste ju ha lite variation ;)


Sommarkänslor!
Får bara massa sommarkänslor...


Dusch och sen manikyr och pedikyr, light version dock. Sen ringde telefonen, var Evelina, väldigt oväntat med mycket kul, tack vännen. Stackarn fick betala stora pengar för det samtalet ;) men det var jag värd sa hon. ♥

Pratade med Niklas, med cam, gick ju inte alls... ;) nejdå! Sen kom Carson upp och vi började flumma med min cam, hittade massa roliga saker man kunde göra, sen kom Cole oxå;

Här kommer lite snygga bilder på oss tre, bjuder på många av dem...


Mina ungar

Us

Fräsch!



Två av tre är normala
Ganska normalt...
Scary?

?
Hmm, 3, 5 eller 6 personer?
Smarthövven!
Jag och mina underbara, "småsyskon"


Efter någon halvtimmas flummande så gick vi ner, jag och Carson satte oss och kollade på Isprinsessan, rätt söt film ändå, ganska förutsägbar men men.
Cole och Aaron skulle till skolan, Cole skulle ha graduation och så. Carson ville leka med en kompis, så vi gick dit, de åt så vi gick tillbaka och åt lite vi med.

Skrev brev till farmor och kollade upp lite mobiler, behöver en ny när jag kommer hem, min är helt weird. Sen hängde vi bara, Tina kom hem vid nio. Nu blir det lite mer film, får ju kolla på nått annat när Grey's är slut :(

puss och kram


Kommentarer
Postat av: ellinor

Love, vad hette den sidan där du tittar på gratis tv ?

:*

2009-06-09 @ 23:53:16
URL: http://ellaabella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0