9/6-09 Tisdag

Hade trötta barn i morse, blev många "just five more minutes". Blev en 40 minuters löprunda efter att de gått till skolan, får ju passa på nu, snart har de sommarlov och då blir det nog inget med det :S får vara superaktiv i poolen istället.

Gjorde lite situps och så i källaren och stretschade redigt, får ont i höger knä varje gång jag springer, stör mig!
Dusch och fixade lite lunch, blev typ som frukosten igår, fast ingen bagel och ingen korv, var gott ändå.
Dammsug och fixade huset. Sen blev det en lite ride till LA tan, var skönt att stå där i värmen i 10 min...tror det är bra för mitt skinn oxå faktiskt, om ni vill veta.

Gick ner till banken och satte in pengar, måste leva snålt nu så jag kan betala av min skuld till Carro snart, jösses, att det ska vara så svårt att spara pengar...well well..
Postade lite brev och kort till vissa utvalda personer och gick en promenix Snickers.

Gjorde chokladbollar med Carson, hon är helt galen i dem, sen gjorde jag spaghetti och sallad till middag. Tina kom hem och var ganska upset, de hade fått nödlanda idag så hon var lite skärrad, stackarn.
Gick en till promenad med stackars Snickers, 50 min, mer än vad han klarar, haha! Sen cyklade jag och Cole till biblioteket, hittade "Män som hatar kvinnor" på engelska dock, satt och läste lite, är rätt jobbigt att läsa en svensk bok på engelska, man får lika ställa om språket i huvudet hela tiden eftersom de svenska städernas namn och karraktärernas är på svenska.

Hem och gjorde lite te och kollade på Sagan om de två tornen som Cole hyrde, Tina gjorde väldigt goda smörpopcorn som vi smaskade på.
Har ju gått runt i min dagbok så satt och läste lite om hur mitt liv var förra sommaren, mycket jobb, mat och utgång, precis som det ska vara....

Sista dagen av freedom i morgon, haha, nejdå, sommaren ska bli kul med ungarna, känns lite skönt att veta att jag för en gång skull ska jobba liksom...

puss och kram


Kommentarer
Postat av: ellinor

det står minus 6 dagar :))

du jag tänkte fråga dig en sak om den klänningen, men jag tar det på msn :) LOVE !

2009-06-10 @ 16:14:31
URL: http://ellaabella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0